کراتینین 2.8 و BUN 95: آنچه به این معنی بیمار CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هر دو کراتینین 2.8 و BUN 95 بالاتر از سطح طبیعی، ما چه می توانیم از این دو عدد را می دانید؟ چه به این معنی بیمار CKD با آن؟ قبل از اینکه به این پرسش پاسخ، اجازه دهید ما را روشن علل سطح کراتینین بالا و BUN.

کراتینین محصول متابولیسم عضله است، نیتروژن اوره محصول متابولیک نهایی پروتئین در بدن، هر دو آنها را به طور عمده توسط تابع فیلتراسیون گلومرولی مرخص است. هنگامی که کلیه invasioned شده توسط علل مختلف، آن را به آسیب از تغییرات فنوتیپی از سلول های ذاتی کلیه القاء، شکل گیری تغییرات پاتولوژیک، تحریک فیبروبلاست کلیوی به عضلات در فیبروبلاست. با توجه به صدمه به کلیه ها، ترشح از کاهش عملکرد زباله، آن را ناشی از تجمع کراتینین و سایر مواد سمی در بدن، در همان زمان، بیماران فشار خون بالا، تورم بالا و نشانه های دیگر داشته باشد. به نظر می رسد در کراتینین خون و اوره نیتروژن افزایش یافته، کراتینین ادرار کاهش یافته است، دو کلیه را کاهش میزان فیلتراسیون، و غیره

از اطلاعات بالا ما می دانیم که کراتینین 2.8 و BUN 95 نشانه های عملکرد کلیه آسیب دیده خود است. با توجه به پنج مرحله از CKD، شما در مرحله 3، این بدان معناست که وجود دارد فقط باقی مانده 50٪ و یا کلیوی کمتر به طور معمول می تواند کار کند. بنابراین، این مرحله بسیار مهم است برای شما، اگر شما می توانید درمان مناسب دریافت کنید، شما ممکن است شانس برای زندگی بهتر و طولانی تر دریافت کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و غربی است. این نوع از طب چینی درمان خارجی منحصر به فرد، که می تواند بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر در همان زمان است. با کمک آن، شما می توانید بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

آیا می توانم پاسخ شما می خواهید می کنید؟ اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



کراتینین 2.8 و BUN 95: آنچه به این معنی بیمار CKD





:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 8، BUN 95، CKD، کراتینین 2 , 8 و BUN 95: آنچه به این معنی بیمار CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: